Z powodu panującej pandemii koronawirusa w Polsce i zmianie systemu pracy w naszym zespole proces reklamacji może się wydłużyć. Dokładamy wszelkich starań aby wszystko przebiegło jak najsprawniej.

Zamawiając na naszych stronach przysługuje Ci prawo do naprawy lub wymiany uszkodzonego towaru w określonych przypadkach.

W trosce o szybki przebieg procedury reklamacyjnej prosimy postępować zgodnie z informacjami poniżej. Poprawna rejestracja znacznie ułatwi pracę serwisu jak również pozwoli przyspieszyć proces weryfikacji danych jak i nadsyłanych przesyłek.

Jak dokonać reklamacji?

  1. Zarejestruj reklamację na stronie http://bok.jbpartner.pl/
  2. Po wypełnieniu formularza otrzymasz indywidualny numer reklamacji.
  3. Przygotuj przesyłkę z reklamowanym towarem wraz z ksero kopią dowodu zakupu tj. paragon fiskalny , FV, potwierdzenie bankowe itp..
  4. Naklej na przesyłkę otrzymany numer lub przepisz go ręcznie.
  5. Wyślij przesyłkę na adres :
    JB Partner
    Dobieszków 2B
    92-701 Dobieszków z dopiskiem "REKLAMACJE"

.

Prosimy o wysyłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową (najlepiej listem poleconym lub paczką pocztową tak aby możliwe było otrzymanie potwierdzenia nadania przesyłki). Prosimy również o zabezpieczenie wysyłanego towaru przed uszkodzeniem w trakcie transportu
Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia towaru do serwisu, należy jednak pamiętać iż w przypadku sprowadzania specjalistycznych części zamiennych , okres naprawy może ulec przedłużeniu o czym punkt serwisowy zobowiązany jest Klienta poinformować.

Przesyłki za pobraniem lub wysłane na koszt sprzedawcy nie są przyjmowane !!!